Twee jonge journalisten van de BBC zijn overleden aan wat de media op mysterieuze wijze een “korte ziekte” noemen na het nemen van het COVID-19 vaccin van AstraZeneca dat in Europa bekend staat onder de naam Vaxzevria. Er zijn geen details verstrekt over de ziekte en elke vermelding van het vaccin is uit de verslagen weggelaten, bericht greatgameindia.com.

Mevrouw Shaw kwam in 2016 als presentatrice bij BBC Radio Newcastle. Haar stem was bekend in het noordoosten van Engeland waar ze ook een succesvolle carrière had gehad bij de commerciële radio.

In een verklaring zei de familie van mevrouw Shaw: “Lisa ontwikkelde een week na ontvangst van haar AstraZeneca-vaccin ernstige hoofdpijn en werd een paar dagen later ernstig ziek”.

“Ze werd behandeld door het RVI [Royal Victoria Infirmary] intensive care team voor bloedstolsels en bloedingen in haar hoofd”.

Een lijkschouwer zal onderzoeken of de doodsoorzaak van BBC-presentatrice Lisa Shaw mogelijk is gecompliceerd doordat zij het AstraZeneca-vaccin Covid-19 had gekregen.

Volgens haar familie werd de 44-jarige enkele dagen na haar eerste vaccinatie behandeld voor bloedstolsels.

Een voorlopig overlijdenscertificaat vermeldt het vaccin als een van de mogelijke factoren die worden overwogen.

Het bevestigt dat er een onderzoek naar de dood van mevrouw Shaw zal worden ingesteld en noemt een “complicatie van het AstraZeneca Covid-19 virusvaccin” als een overweging.

De BBC Radio Newcastle presentatrice was niet bekend met onderliggende gezondheidsproblemen.

Interessant is dat de BBC dagen na haar dood meldde dat Lisa Shaw in het ziekenhuis was overleden na een “korte ziekte”, zonder enige vermelding van het vaccin.

Wat precies de “korte ziekte” was, is nog steeds een mysterie. Dit is echter niet het enige geval.

Dom Busby

Busby werkte meer dan 30 jaar voor vele lokale radiostations bij de BBC, en meer recentelijk BBC Sport en BBC Radio 5 Live.

De heer Dom Busby ontving de eerste dosis van zijn AstraZeneca-vaccin op 14 maart, volgens zijn Twitter-pagina. Hij postte foto’s van zichzelf terwijl hij de injectie kreeg.

De BBC meldde dat de heer Busby op 10 juni overleed na een “korte ziekte”. Er werden geen verdere details gegeven en er werd met geen woord gerept over het vaccin.

Doofpot van Vaccin sterfgevallen

Dit zijn niet de enige twee gevallen, er zijn tal van dergelijke gevallen waarin de media mensen opzettelijk misleiden door details achter te houden en nieuwe mysterieuze ziekten opdissen om de aandacht af te leiden van de voor de hand liggende oorzaak – de bijwerkingen van vaccins.

Onlangs overleed de directeur van Oracle, Joel Kallman, die CDC’s Vaccine Tracking System ontwierp, twee maanden nadat hij de COVID-19 vaccinprik had genomen.

Eerder overleed een bekende Indiase acteur en “vaccin-ambassadeur” van de deelstaat Tamilnadu voor het verspreiden van berichten over de volksgezondheid, een dag nadat hij het COVID-19 vaccin had gekregen.

Zijn vaccinatie vond plaats tijdens een openbaar evenement met tv-kanalen die beelden van hem uitzonden terwijl hij de prik nam. Aangezien de hartstilstand minder dan 24 uur na de inenting plaatsvond, werd de vraag gesteld of hij was overleden als gevolg van de neveneffecten van het vaccin.

Veel voorkomende dodelijke bloedstolsels

Duitse wetenschappers hebben ontdekt hoe de onderdelen van de COVID-19 vaccins van Johnson & Johnson en AstraZeneca muteren om bloedstolsels bij de ontvangers te veroorzaken.

De wetenschappers zeggen dat het vaccin in de celkern terechtkomt in plaats van in de omringende vloeistof, waar delen van het vaccin afbreken en gemuteerde versies van zichzelf creëren. De gemuteerde versies komen vervolgens het lichaam binnen en veroorzaken de bloedstolsels.

Eerder vonden Duitse wetenschappers het exacte 2-stappenproces hoe het COVID-19 vaccin bloedklonters veroorzaakt bij ontvangers. Zij beschrijven een reeks gebeurtenissen die in het lichaam moeten plaatsvinden voordat de vaccins deze grote klonters veroorzaken.

Capillary Leak Syndrome

Ondertussen heeft het veiligheidscomité van het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA) een andere bloedziekte toegevoegd aan de potentiële bijwerkingen van het AstraZeneca vaccin – het Capillair Lek Syndroom.

Capillair Lek Syndroom is een aandoening waarbij vocht uit bloedvaten lekt en kan leiden tot een zeer lage bloeddruk, wat kan leiden tot pijn, misselijkheid en vermoeidheid of, in het ergste geval, nierfalen, beroertes en dood.


Copyright © 2021 door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Please reload

Even geduld...

KATS